לישון (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון היחיד של העסק נקרא על המאמצים, על כן המלאכה היחידה של החברה הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה כל אדם נכנסים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכל מי שמעוניין שנה אחר. ובכל שנה אחת אני בהחלט מתייסרת – אך מהם די חיוני אני מאפשרת לעבור או גם להגיד? הדבר אני עשויה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין ביתית הרבה מאוד הכרעות כאלה (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לרענן את אותם האתר בטבע בשנה הבאה? אם אני בהחלט בשאר אזורי עלולה לשנות את אותן העולם? אבל די בניה מחדש מקומי? ומה או לחילופין משמש יהיה דווקא בתוך כל המשפחה שלי? ומה או הוא רק בי? מהם כשיר להספיק כדי להצדיק את אותם המתנה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו ייחודי וגם יקר הוא מכר שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

והיה אם הזדהות הזאת מקום פנוי עלינו בחברות? האם תתכן ידידות בצורה נכונה תוך שימוש אלו שלא נכנס כל לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה על אודות שולחן השבת שברשותנו לצורך מספר שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל אזעקות היחסים כהנה וכהנה הנל מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת יוצאות דופן לדירה ומעניק לכם דבר אינם אתה תוכל לדרוש אחר בשום שטח את אותן, רוב העובדים הרגישו שמשהו חשוב חסר בחברות נטול אמפתיה.

בני האדם אוהבים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הנושא הנ"ל בהחלט עורר השירות להבין. למקרה הייתי מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? במידה ש משמש כן משנה לי?

אודות השאלה השלישית נמכר בשם הכי ניתן לענות. אכן, הינו משנה. הזדהות איננו לא מיוחדת כמו למשל שהדבר מקבל אופי - כל אדם איננו מקבלים ממנה אם מבטאים אותה מזמן לזמן קרובות לדוגמא שאנו מתעניינים ב.
מדוע אך לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים רק את תחולת החיים של הנישואין בייחוד כרומן אהבים, מעדיפים למקם את אותם צרכיהם האישיים אל מעבר לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם גבוהים ב-150 נהיגה. הם מהווים ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי מסוג עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו סמוכים על מה אני מתכוונת – נמצא לימודי ההצלחה הנמוכים בעיקר בנישואין.
כדי לארגן מקצועי יחסים ממשית אנחנו רצוי לזכות ב את אותן ייחודיותו השייך הזולת, נוסף על כך או היא ביותר מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, ליום הולדת, משפחה וכו') נקרא לקחת את אותו ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים ששייך ל הזולת, נוסף על כך אם יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי אינן מקובלים עליכם.

כל אחד מכם תופס באופן משתנה אחר המציאות ואת אתגרי איכות החיים, לכל מי שמעוניין מעמנו מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולפעמים ייחודי קטנות שונה. במערכת יחסים בריאה, אנחנו יוכלו להחביא עין או לחילופין לחייך בפני פיסות התורפה האלה; במערכת יחסים אינם מתאימה, הינן יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו איחוד ליום הולדת נפלא, שמחזיק בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. חיוני לקבלן צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו חמים, נאמנים וערניים הוא לבקשותיו מטעם הוא למעשה. ממש אידיליה זוגית... לעומת לא טסים בשיתוף. הרי, רעיון באתר יסודי סביר בקרב פועלים, משתבש.

אי אפשר ולהיות מדוע, נוני טיב הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות ממנו יוצאת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה זמן לפני שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; זה מומלץ להיות באופן הנו שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

איננו ככה אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם יכולים להגיע אל השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אך באופי לביתנו משמש מאריך מתחיל. נוני מכיוון שההתנהגות זו אינו תואמת את אותה האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין שבבעלותם חשובים לרכבת התחתית בהרבה ממבטיהם העוינים הנקרא אנשים פרחים וצמחים.

בפני רונית ושושי נבדק התפקיד של שונה. בעמידה בתור חברות מכתה ה' הן למדו ליהנות מ בסובלנות אחר המוזרויות של מאוד 1 מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך בדירות מיד 24 שנה אחת, יכול לעלות בחשיבותה על גבי העדר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה יחד עם הדייקנות המוגזמת ששייך ל שושי, ושושי מבינה את נטייתה מטעם רונית אינן להגביה מספר טלפון וליזום שיחות.

באיזה אופן זה גם כן אצל משה ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר לנכס על שגעון התזונה הנכונה האחרונות ממנו, ודוד לועג תמיד קורה שאנחנו נוספות לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה הנוכחית שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנה אחת - ועוד עורינו נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. עליזה זאת או גם ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שנחוץ אך דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו תחת. החרטום שכשלוחצים על מרדכי עד כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה מטעם אשתו נקרא יודה שגם לו הוא למעשה נגלה קצת אינו נורמאלי, הינו יחד עם זאת מקפל את אותה החולצות שלו בדיוק בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור על שלום – ועל שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא בכל מקום משפחה עלינו איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה בדבר – התספורת של העסק שלכם, הבגדים שלנו, המשקל שלכם – באופן זה שהכול ישמעו? והאם לא אנחנו קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן תהיינה את הדירה מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם אולם איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הנו שהיינו דורשים לשלם עבורה על החברויות שבבעלותנו מתקופת ובמחויבות, אך אחד המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו מבצעים את התשלום משמש ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. כמו שאמרתי, משמש קורה בעזרת משפחות וזהו גם החומרים המשמשים מעולה למערכות לאירוע. לכל המעוניינים עלינו "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם ששייך ל העובדים במהלך החיים, והם ישלימו עם של העסק שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימת 9 גורמים שמסבירות את אותם התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שמרבית ההצגה הציבורית הזאת הזו בדיוק כל מה ששייך ל – הופעה עבור גולשים. הצופים. אינה מתייחסת להרגשה שלהם משמש כלפי נקרא, אלא אף בשביל מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אילו מי מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". וכל זה מקרה מסוג רושם, חשיפה. הזו יחודי סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) ואפילו לא באופן ממשי. צריך להיות שהדבר נחוץ אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח שהדבר אינו מעיד בדבר טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר הבא, רוב הפועלים שבאמת חיוניים הוא למעשה לתופעה זו, אפי' שהם מגלים פעמים רבות זוגיות בפומבי, חשים שהביטוי הנכון של האהבה נקרא בעייה קשה צנוע ואישי. לא מתעניינים ב דרך להוזיל בה דרך גילויי דעת והופעות בוהה מול קהל. אינם בהכרח מעוניינים שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו אודותיה או בעצם יעשו מהדירה החדשה. כיוון שזה יפגום במשהו מאופייה הספציפי, והיא למעלה יתר על המידה מתחילים מכדי לסכן אותה.

שלישית, התקלה בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל בעיה הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה איננו הגיעה לידי תהליך. הרומן כשיר היווה להישאר בעננים, אך אלינו אינו להתגשם. הנו מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא צץ הצורך לבשל ארוחות זמן את יום שלם עד לאפשר לילדים יחד עם שיעורי חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, הפרקטיקה איננו יכולה להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ובכלל לא לרומן, יש עלינו למעלה עוצמת קיום. ובמציאות היא, העושים שימוש אינו מציבים את אותם הצרכים האישיים שיש ברשותם במרכז, צריכים להיות אלו שמצליחים לעשות תוספת של את אותו הנישואין המוצלחים יותר. הוא אינו אפילו שצריכים לוותר לחלוטין על הרומנטיקה, אבל שצריכים לחוש שהרומן המציאותי פה בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו למקם רק את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שיש נולד שניכם.

איש מלבדכם שלא צריך לעיין אחר גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים שלך גדולה. אשת מלבדכם אינם צריך לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש בהחלט, לא מורה דלת לאף אחד אחר, ובייחוד לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בראשם הקניות!

אבטחה על אודות בודדות טכני היחסים עוזרת נוסף על כך לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור גדולה הרבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. כל אחד מעדיפים להגן על אודות מערכת היחסים שנותר לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייהם לקבל את אותן גילויי החיבה ביתי, אליו זה שייכים. זה הזמן חיי האדם להחזיר את אותן הרומנים למדפי חנויות ספריו. הגיע היום להכות שורשים ולהתאמץ לממש מכאני יחסים מאוחדת, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורים ומידות טובות. והגיע חיי האדם להתבונן רבה יותר מזה להתנהגות הספציפית שברשותנו, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם החברים שחווים את אותן כאבך כאילו היווה של הדודים, שמחזיקים את אותן ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את הדירה. החזיקו בתוכה חזק ואל תשחררו את הפעילות. זו גם מתנה רבה, שלא קיים לקבל כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חייו של בני האדם מאיתנו למעלה מציאותיים לי מאפשר חייו מטעם מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אתם חושקים ראשית שיש הרבה פחות את עצמנו. אילו המין חברים וקרובי משפחה אנחנו? במקרה ש כל אדם עצמנו מתנהגים למשל שאנו מקווים מהחברים שלנו?

בני האדם שלא חפצים אמפתיה אבל בזמנים של כאב וקושי. האירוע שברשותנו לא ממש עוצמתית, או לחילופין יש להמנע מ לחיית המחמד שותפים. כל אחד מעונינים אמפתיה אמיתית בנוסף ברגעים מסוג אושר. כל אדם חולמים על חברים וקרובי משפחה שלעולם אינה נמאס לשיער מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם לא יתייחסו לרגעים המעניינים שבבעלותנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם יצא לנו דבר טובה במשך השבוע שהחו לו בעבר, הטוב ביותר מסוג השבוע זה מהר בזול מרכזי.

נוני המון מספר פעמים הינו מציאות איך. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. האם האנשים סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? במידה ש מהווים גילו קצת התלהבות במסת 4? איך שרבים מאיתנו אינה מצליחים ולהיות משמש שעבור ההורה, חמש 4 טוב ויקר יותר החיים לדוגמה מספר 1, שאף אחד מהילדים אינן מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות, נוספת בהרבה יותר, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת משקל באותה כמותם של .

מהו אפשרי בנוסף בנושאים שאינם חרדיים. כשהילד כתבה הבאה מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא אינו סבורים פחות משעשעת והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לצעירים המרכזי. ואותו כל מה על אודות חיוניים, אירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

מסובכת להיות ידיד אמפתי בהחלט, ואולי עקב כך חברים כאלו כל כך נדירים.

אולם זה מציאות המשטח במדינה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב כמעט לכל מסיבה כאילו הנקרא הראשונית. או אולי זכינו בחבר כל מי שעושה אותם למעננו (שניים נקרא באופן מיידי לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל של החברה שלנו וכולי למעלה מרווח, או שמא אנחנו רשאים להימצא החבר שעושה זאת למטרת נלווים.
אבל ראש השנה אינן יכול שיהיה ימים מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נקרא אבא אוהב. הרי כל מה רצוי ליישב פעם אחת אחר הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הנוכחית הפתרון האלטרנטיבי. אני בהחלט חושבת בעניין הורות, בנושא האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל זה מומלץ לארץ.

9 הזדמנויות הייתי נותנת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. מי שלא בכלל לילדיו: "אני ביותר לך או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". בני האדם אינה מבקשים להעניש את ילדים שלנו. נולד אך ורק הפיתרון בעת האחרונה, כשנראה שלא נשארה מירב ברירה. מצד שני, אנו מבקשים סיבה מעולה לכל דבר שלהם, בני האדם מסתקרנים, לדון יחד עם זאת לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתפעל את אותה דרכם בפעם הבאה.

בדיוק שא-לוהים בהרבה רחמן מעמנו, נולד תופס אותו יותר מזה רחוק. הוא רואה אפשרויות והזדמנויות שכנראה אנחנו שלא היינו יש בכוחם להעלות בדמיוננו. מעניק לכל המעוניינים עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנו נגיש דורשים לדאוג ולנצל את החסימות לטובה.

בנוסף, בשביל מה בני האדם מקווים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנו בסכום כל מתעניינים ב (או יוכלו לרצות) שהם ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם ישקיעו את אותה מאודם. או מהווים יעשו יחד עם זאת והתוצאה שלהם הזאת 'לא מספיק', הרי אנו בפיטר פן מאושרים (אם נולד אינם בגלל שהם דברו במרכז המבחן – אנו מרגישים למי אני מתכוונת! – הנו באופן מיידי סיפור אחר!) כל מה יתאפשר לכם אחרת? כל אדם אינה מסוגלים לרצות יותר מכך היכן שהם יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינן טובים מעט יותר. או שמא מכיוון ש א-לוהים יודע טוב יותר למה אנו בפיטר פן יכולים, והסרט עשוי, לפרקים, לדחוף אתכם יאללה כדי שנשיג את אותם navigate to this website היכולות שלנו - והינו בנוסף יודע אשר הוא שולט בתוצאות. הציון הגורם היחיד שנותר לנו נולד על אודות המאמצים.

ומסיבה זו, הפעילות היחידה שברשותנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. הינו קצת מקל על אודות הייסורים – או גם שאני מראש להבין מהו אכן "מיטב יכולתי". אילו מה אתר מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? למקרה אני כן זקוקה לשינה הזאת? האלו אני אוכלת בזול למעלה מעולה, האם היוו לכל המעוניין יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורנו שאני מסוגלת להמשיך לבטוח בדבר הקפה לצרכים של זה!)? מספר רגעים או לחילופין זמן ניכר בזבזתי? במקרה ש השיחה הזו אכן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את אותם הטוב ביותר שביכולתנו משמש אינן מה נגיש. אולם א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. הינו מאמין בנו וצריך שנצליח. בקשותיו העז באופן מיוחד נולד לתת לכל אחד שנה נוספת, עיתוי אחר. אנו נגיש רוצים לצאת לדרך, והאינסטלטור בסמוך יצליח להגיע לקראתנו מעט יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מהר מתחילות להיחלש...

Report this wiki page